Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
4. lfcfan - Liverpool FC ‘Time to War’ 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2012, o 21:21
Posty: 690
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 12
EuroGoal Compilation Competition 2012

Obrazek



ObrazekObrazek



Tytuł: Liverpool FC ‘Time to War’
Autor: LFCFAN
Długość: 5:44 min
Rozmiar: 192 mb
Muzyka: Muse – Take a Bow, 30 Seconds to Mars – Vox Populi
Od autora: Jest to kompilacja ukazująca wzloty i upadki Liverpoolu na przestrzeni ostatnich lat. Od pamiętnego sezonu 2004/05 zakończonego finałem LM w Stambule, do dnia dzisiejszego. Liverpool jest w dołku, ale do wydostania się z niego i wyjścia na szczyt brakuje już naprawę niewiele. Trzeba po prostu stanąć do walki, na którą przyszedł odpowiedni czas.

Youtube
Mediafire
Hotfile

Przypominamy, że sponsorem turnieju jest strona darmowepewniaki.pl

_________________
Obrazek
Obrazek


15 paź 2012, o 19:38
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 22:04
Posty: 159
Lokalizacja: Brzeziny
Pochwały: 1
no to mamy konia turnieju ;d

nie mogłem odciągnąć wzroku, świetne napisy, klipy, fabuła, kompilacja koło której nie powinno się przechodzić obojętnie, wszystko co powinno być tu było , niczego nie zabrakło, myślę że tu namieszasz. Namieszałbyś nawet na MKB, jestem pełen podziwu w stosunku do twojej pracy, szanuje Liverpool, intuicyjna robota, dzięki czemu można było się domyślić łatwo o co w niej chodzi.
bez niczego zbędnego , treściwa kompilacja i tyle ode mnie : )

_________________


15 paź 2012, o 20:11
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 22:01
Posty: 275
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pochwały: 4
lfcfan - Liverpool FC ‘Time to War’

Klimat tej pracy to jak dla mnie kolebka kompilacji, właśnie dzięki takim filmikom zakochałem się w tej specjalności. Kompilacja nawiązuję do walki i biję od niej walką piłkarzy Liverpoolu. Dynamika idealnie dopasowana do utworu przy którym można poczuć się wręcz w znośnie, pełna energii i wyrazu dała odczucie jakby na moich oczach działy się wielkie i ważne rzeczy.

Mało pokazanych złych momentów, nie zawsze można się domyślić który to rok i etap dla klubu czy jest jeszcze dalej bardzo dobrze czy już nie. Moim zdaniem ten element trochę kulał ale uratowały go migawki z gazet itp kto odszedł, bardzo fajnie to wyglądało było pomysłowe i świetnie technicznie wykonane.

Duża różnorodność w materiałach, to że jesteś fanem tej drużyny było odczuwalne ponieważ bardzo skupiałeś się na kibicach otoczce i tym co jest wokół tej drużyny. Większej fabuły nie było ale to nie przeszkadzało jakoś specjalnie dzięki tym wszystkim smaczkom w komponowanym w ten filmik. Kompilacja ma charakter i energie. Imponuję w nie jak i samo wykonanie jak i najważniejsze postawa Liverpoolu i jego kibiców która była tu przecież najważniejsza i została bardzo dobrze uchwycona.

_________________
Obrazek


16 paź 2012, o 13:00
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:40
Posty: 68
Pochwały: 1
Ocena tej pracy jako fanowi Evertonu przychodzi mi z bólem serca. Jednak gdy spojrzę na Twoja kompilacje w sposób obiektywny to mogę powiedzieć, że wykonałeś kawał dobrej roboty. Od początku do końca czerpałem przyjemność z oglądania tego co stworzyłeś, jedyna rzecz do której mogę się przyczepić to za bardzo przyśpieszone klipy 4:18 - 4:25. Temat pracy zważywszy na Twój nick nie mógł dotyczyć nikogo innego jak LFC. Co najbardziej mi się podoba to pomysł na tą kompilacje, bo wszystko uporządkowałeś w sposób chronologiczny i poruszyłeś w niej ciekawe tematy(Suarez i Evra oraz przyczyna dzisiejszych porażek Liverpoolu, czyli odejście kluczowych zawodników). Trzeba podkreślić dobór muzyki, dlatego że dobrałeś ciekawe kawałki i które słyszałem pierwszy raz w kompilacjach piłkarskich. Kolorki i efekty są dość znośne. Myślę, że możesz pokusić się przy odrobinie szczęścia o mała niespodziankę.

_________________
Obrazek


18 paź 2012, o 11:23
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012, o 09:13
Posty: 79
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
lfcfan - Liverpool FC ‘Time to War’
Świetny debiut.Wykonałeś kawał dobrej roboty.Miło spędziłem czas oglądajac tę prace.Temat pracy napewno na plus , muzyka nadawała fajny klimacik.
Klipy bardzo dobrze dobrane i poukładane.pokazałeś dobre i złe momenty z ostatnich lat co naprawde dobrze wyszło.Napewno będziesz walczył o podium i tego Ci życzę.Pozdro

_________________
Obrazek


18 paź 2012, o 19:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2012, o 21:21
Posty: 690
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 12
Zajebiste. Zastanawiam się, czy to nie jest przypadkiem najlepsza kompilacja na turnieju. Porównywalna do pracy Esia w mojej opinii. Dobra koncepcja, chociaż ktoś może się przyczepić, że to takie nie do końca ambitne, że o drużynie, to łatwiej itp. Niby tak, ale tutaj wszystko było fajnie zaplanowane, była pewna historia. Rozumiem to tak, że było dosyć chujowo, kilka zawodników odeszło chociaż deklarowało miłość do LFC, ale teraz jest czas, żeby wszystkim wpierdolić, bo są nowi i niezawodny Gerrard. Dobrze to wkomponowało się z tekstem piosenki. Sama nuta ogólnie bardzo fajna, są momenty zwolnienia, są zajebiste przyspieszenia. Technicznie, muszę napisać, że jestem zaskoczony. Niemal cała kompilacja dobrze dopracowana. Jedynie wydaje mi się, że sam końcówka trochę na szybko, zapewne przez goniący termin. Ładne kolory, same fajne ujęcia - super sprawa. Synchronizacja taka, która naprawdę nadawała jaj temu filmikowi. Przyczepiłbym się do tych napisów w białym kolorze. Przy całej pracy wyglądały... słabo. Te na samym początku dobrze się wtopiły w tło, ale te potem od razu rzucały się w oczy, jako kontrast dla reszty. Także same wrażenia po obejrzeniu pracy mam dobre. Oglądałem 3 razy i dalej nie mogę się nadziwić. Czy byłeś na starym EG? Nie kojarzę, jestem ciekaw jak znalazłeś nasz konkurs. Chce jeszcze poruszyć sprawe kolorków. Dobrze je używałeś, adekwatnie do nastroju muzyki. Wszystko jako całość wygląda elegancko. Fanom L'poolu to pewnie ciary przechodzą po takim filmiku. Naprawdę mam dylemat między Twoją kompilacją, a kompilacją Esia.

_________________
Obrazek
Obrazek


19 paź 2012, o 16:20
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2012, o 21:08
Posty: 24
Faktycznie niezła praca. Nie będę pisał o niej poematów, jak reszta panów wyżej, ale faktycznie, jestem pozytywnie zaskoczony. Początek tego nie zapowiadał, niedopracowany, zbyt ciemny, pozbawiony kontrastu gradient i muzyka Muse, która nie dosc, ze imho srednio pasowala to jeszcze dziwnie ja urwałeś. Za to moment 0:36'-0:48' zmontowany bardzo fajnie. Później zaczyna się główna cześć. Dziwne było to, że zacząłeś od zgrywanie takich 3 pod rząd uderzen, a pozniej ich nie zgrywales, by pozniej znowu wrocic do ich synchronizacji. Brak konsekwencji. Jak sie na cos decydujesz, to owszem nie ciagle, ale generalnie staraj sie tego przestrzegac. Poza tym, momentami to spozniales. Czcionka 1:30 tragedia. Arial? Ale pozniej fajnie, dobra nuta, niezly montaz, generalnie, choc nie zawsze praca tempa na dobrym poziomie. Mimo wszystko, czasem wg mnie bylo minimalnie za szybko. Od 2:26 znowu fajnie. Az do bramki 2:44 Torresa, ktorej praktycznie nie widac, na dodatek chwile wczesniej ta sama kamera. 3:00 swietne wejscie w stadion. Dobrze ujete emocje. Rownie dobrze wyszly transfery z klubu. Co mnie jednak dotkelo do tego momentu to to, ze Liverpool to Torres+Gerrad+kilku innych. Np. Mascherano czy Xabiego nie widziałem do tego momentu. No, ale generalnie emocje tutaj wziely gore. Kibice LFC pewnie przy tym placza. :) No i pozniej to tez ladnie wyglada, chociaz czasami chyba az zbyt szybko. Swietny moment rowniez, gdy Gerrard trzyma rece ku niebo, a tam pojawiaja sie historyczne postaci(?) Wydaje mi się, ze celebracje z 5:14' rozdzieliles. Czy wczesniej ten sam gosc (Skrtel?) nie wyladowal na kolanach i nie bylo to z tej samej bramki? ;> No i co znowu mnie zdenerwowalo. Wczesniej Lfc to byl Torrest i Gerrard, a teraz Torresa zastapil Suarez. Czasem pojawiali sie inni gracze i kibice.
Sumujac, praca dobra, jestem zaskoczony. Wydaje się, że czasem za dużo eksperymentowałeś z tempem i jak powiedzialem, przedstawiasz mala ilosc zawodnikow, co razi w oczy. Kompilka nie jest moze najwyzszych lotow, bo montaż jakiś nietypowo trudny nie jest, ale udalo Ci sie stworzyc tutaj emocje, wiec kibice Lfc beda z niego brac pelnymi garściami. Ciesze sie, ze oddales. Powodzenia w konkursie.

PS. nie wspomnialem o materialach, ale zgromadziles ich wiele i to wiele w SM. Czasem jakosc mogla byc lepsza, ale nie narzekam. ;)

_________________
Obrazek


19 paź 2012, o 19:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2012, o 00:01
Posty: 42
Pochwały: 7
slovik napisał(a):
Czy byłeś na starym EG? Nie kojarzę, jestem ciekaw jak znalazłeś nasz konkurs.

Na starym nie byłem. O konkursie dowiedziałem się od fansbarcy i postanowiłem spróbować.

KiJu napisał(a):
Swietny moment rowniez, gdy Gerrard trzyma rece ku niebo, a tam pojawiaja sie historyczne postaci(?) Wydaje mi się, ze celebracje z 5:14' rozdzieliles. Czy wczesniej ten sam gosc (Skrtel?) nie wyladowal na kolanach i nie bylo to z tej samej bramki? ;>

Te postacie to ofiary tragedii na Hillsborough. Bramka padła kilka dni po tym jak ogłoszono raport w sprawie tej tragedii, gol był dedykowany ofiarom, w tym 10 letniemu kuzynowi Gerrarda. Te 3 ujęcia są z tej samej bramki, ale nie mam ich tak jakby w jednym ciągu. Są to po prostu 3 ujęcia z tej samej kamery.


19 paź 2012, o 22:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2012, o 21:08
Posty: 24
Dzięki za wyjaśnienie. Tak myślałem, że mogło chodzić o ofiary owej tragedii, ale jakoś zabardzo tego tam nie mogłem spostrzec. A co do tych samych ujęć, staraj się tego unikać.

_________________
Obrazek


20 paź 2012, o 11:38
Zobacz profil

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 22:00
Posty: 84
Pochwały: 2
Największe zaskoczenie konkursu, bez dwóch zdań. Temat raczej oklepany, ile razy było tak, że jest smutno, źle i nagle walka o wyższe cele, o szczyt.

Początek mnie się nei podobał. Ten kolorek mdły, nie było za bardzo widać co i jak. Dobry utwór Muse na pewno na plus. Druga część konkretna i bardzo dobra. Masa świetnych ujęć, od razu po pierwszej minucie widać, że mamy doczynienia z gościem który zna się na montażu. Napisy średniawe. Pomysł może był ok, ale czcionka mnie odepchnęła. Technicznie praca jest jedną lepszych(jak nie najlepsza), fajne wstawki z odejściem Mascherano, czy Torresa. Nawet te flesze nie przeszkadzały, dobrze sie komponowały. Ładnie wszystko jest zsynchronizowane. Komentatorzy dobrze dodani(może ciut za głośno). Osobiście drażnił mnie utwór. Po prostu nie lubię 30STM. Niemniej - podobnie jak w pracy Esia trudno się do czegoś przyczepić. Jest konkretnie, schludno, i oglądający ma frajdę z takiej kompilacji. I piszę to jako fan Manchesteru United. Powodzenia!


20 paź 2012, o 23:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 22:13
Posty: 322
Pochwały: 6
Zdecydowanie objawienie konkursu. Gdzieś ty był jak Ciebie nie było ?
Praca jest naprawdę dobra. Temat kompilacji mi się podoba, lubię takie zlepki. Ale od początku. Bardzo trafny dobór muzyki. Uwielbiam zespół Muse i sam wreszcie chciałbym coś do nich zrobić. Ty to zrobiłeś i wyszło naprawdę bardzo dobrze. Nie mam się do czego przyczepić, od kolorków po dynamikę pracy, wszystko jest na solidnym poziomie. Bardzo fajny motyw z Torresem i Mascherano. Komentarze wplecione nieźle, hmm no nie wiem sam co mam już powiedzieć. Praca na pewno powalczy o zwycięstwo, jestem tego pewien. Jesteś czarnym koniem turnieju i wszyscy już poznali Twoję umiejętności. Mam nadzieję, że będziesz wydawał pracę i pokazywał nam je tutaj. Naprawdę czekam na Twój rozwój. A tymczasem Powodzenia !

_________________
Obrazek


21 paź 2012, o 19:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:25
Posty: 143
Lokalizacja: Chorzów
Pochwały: 3
Co tu dużo mówić. Poprzednicy praktycznie wszystko za mnie napisali.
Całkiem dobry filmik. Nie jest to co prawda najwyższa półka kompilacji, ale wszystko fajnie sklejone z pomysłem. Nic tylko się cieszyć z takiej pracy, tym bardziej że jesteś nowym nickiem na EG.
Tak jak kolegom wyżej, nie podobały mi się kolorki we wstępie z Muse. Trochę mdłe i za ciemne. Napisy takie średnie. Potem już raczej leci wszystko dobrze, poprawnie. Szybkie tempo, angielskie komentarze - to lubię w takich filmikach. Podobało mi się właśnie, że dobrze operowałeś tym tempem. Mój ulubiony moment to wejście w bramkę Gerrarda z LM 04/05. Zabrakło mi chwilę później momentu jak podnoszą puchar LM i FA Cup, no i Dudka broniącego karnego : P. Mówiłem że technicznie jest ok, ale jest jedna rzecz którą zrobiłbym inaczej. W użytej przez Ciebie muzyce często pojawiają się te same uderzenia, które akcentowałeś przejściem z błyskiem. Lepiej by chyba wyglądało, gdyby w niektórych momentach obraz zanikał przed każdym bitem (szczególnie chodzi mi o moment w okolicy 3:28). Ale to taka bardziej kosmetyka. Nie razi szczególnie.
Fajnie że wystartowałeś i że jeszcze udzielasz się w tematach konkursowych, oceniasz prace, głosujesz w grupach. Liczę na kolejne fajne produkcje.

_________________
*=> Spis wszystkich filmików <=
*=> Kanał YouTube <=
*=> Waldemar Fornalik 'WALDEK KING' - zwycięska praca EGCC 2012 <=


22 paź 2012, o 21:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 12 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL